Världens underbaraste familj

Vardag Kategori: 2010-10-28 23:41:24


Mina ögon är inte helt med ikväll känner jag. Hur trött kan en människa bli? Har iallafall fått tag på en pump och börjat pumpa ut bröst mjölk och det känns faktiskt helt okej! Gjorde inte så ont som jag trodde och än så länge flyter det på. Kanske för bra. Nu på kvällskvisten har jag tagit mig en varm efterlängtad dusch, bytt blöja, matat och lagt Vincent och ska alladeles strax bädda ner mig själv också. Det kan jag nog behöva. Inte haft någon energi alls idag känner jag. Men vad gör det när man har världens underbaraste familj att gosa med och för att klargöra en sak! Världens finaste människa till pojkvän som tar hand om mig så bra! Jag kunde verkligen inte haft det bättre på något vis. Nu är det dags för sängen iallafall.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: