Dag 2, därför bloggar jag

It's all about me Kategori: 2010-11-21 18:38:29


Jag har nog inte något bra svar på denna frågan egentligen men det började med att jag skrev dagbok som sedan gick över till dokument på datorn, sen kom lunarstorm 2004 som sedan gick över till bilddagboken 2006. Jag ville på nåt sett skriva av mig så att andra människor kunde få en chans att förstå sig på mig eftersom jag alltid varit så sluten. Istället för att ständigt gå och bära på saker som bara blev allt mer och mer så hittade jag bloggen för att lätta på bördan. Det blev även mitt sett att låta människor komma en bit närmare mig. Sedan handlar det nog om att bloggen alltid följt med mig genom åren, fastän jag tagit bort den tusen gånger så skriker den ständigt på mig. Bloggen har blivit endel av mig kan man säga. Vi hör ihop. Fastän jag inte alls är eller skriver något intressant längre så har jag fortfarande några hundra söta och intressanta läsare. Trodde jag aldrig men det tackar jag för ♥

Det är nog mitt svar
Ganska dåligt men ärligt.
Postat av: RC

Jag hoppas inte du har glömmt att anmäla dig till min bloggtävling jag har på bloggen nu?

Om inte, klicka dig in snabbt och gör det innan du glömmer! Kram RC

2011-02-12 @ 01:35:55
URL: http://beccacandevi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: