Fredagsmys

Vardag Kategori: 2010-10-29 19:34:49


Gud så skönt det var att få komma ut och röra på sig, har ju suttit inne sen lördag förra veckan så det var hur skönt som helst att få komma ut och andas in lite frisk luft och framförallt röra på sig. Dock har jag lite ont i kroppen nu efteråt men det var det värt. Vincent sov under hela promenaden blev till och med lite små tjurig när jag tog upp honom men det gick så bra så. Har även matat och bytt på honom så nu ligger han brevid mig och små ler i sömnen. Jag och Andreas passar på att ha fredagsmys med smörgåstårta, naturgodis, chips och cola framför Stefan & Krister film på tv4+. Gud som jag trivs! Jag har verkligen allt.
Postat av: Nina

Skönt att de går bra gumman de e ni värda :) <3

2010-10-30 @ 15:46:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: