Angående BVC besöket

Vardag Kategori: 2010-10-28 19:51:18


BVC besöket gick hur bra som helst. Fick lite råd om vad jag kunde göra för att få ut bröstmjölken och ändå ge den till honom fastän jag inte kan amma istället för att bara låta den rinna till spillo. Så det ska jag försöka testa mig på under helgen och sedan berätta hur det gått på återbesöket på Måndag! Annars var allt super, han hade gått upp bra i vikt och huvudet hade växt. Nu väger han 3940 och tycker om att kissa på bvc-sköterskan. Dock var hon lite orolig över att jag inte äter som jag ska eftersom jag redan ligger på ett lågt HB men så länge jag känner att jag orkar så är det ju bra. Fått papper där det står vad jag kan tänka på att äta på en dag/hur mycke så ska väl försöka kolla igenom det en extra gång. Nu har jag bäddat ner mig gott i soffan med mina pojkar brevid mig. Ska alldeles strax se Rosabandet galan intresserad och duktig som jag är.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: