Utmaning

Vardag Kategori: 2010-11-17 20:32:04


Jag hittade en allmän utmaning på { tSukii } blogg: Utmaningen går ut på att varje dag, i en veckas tid, skriva ett blogginlägg om dessa ämnen. inisen.com har kortat ner utmaningen av en 30-dagarsversion och bytt ut lite ämnen som hon tyckte var mer intressanta.

Tyckte det verkade vara en kul grej eftersom jag egentligen inte bloggar om något speciellt eller personligt, eller vad säger ni? Första inlägget dyker antagligen upp ikväll eller imorgonbitti beroende på vad klockan blir när jag finner ro :)

7 days a week:
Dag 1 – Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Mina 3 största intressen.
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Min familj.
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.

 

Jag utmanar: Er som vill och orkar :)

Postat av: ellen

Vilken fin blogg!!

2010-11-18 @ 14:48:44
URL: http://ellencsordas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag är med :)

2010-11-22 @ 14:09:04
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: