Äntligen hemma från Överby

Vardag Kategori: 2010-11-04 20:39:14


Nu är jag äntligen hemma från Trollhättan där det blivit en hel del shopping. Jag mötte upp Johanna och hennes dotter Melissa vid Sibylla där vi tog bussen till Trollhättan och mötte upp Emina och åkte vidare till Överby. Fick köpt två pyjamas, tre bodys, ett par byxor med tröja till, tofflor och mössa till Vincent. Sedan köpte även Johanna ett par byxor med tröja där det står "daddys little hero." Sweet. Fick även köpt en hel del till mig själv, ett par mjukis byxor till mig eftersom andras tagit mina (HEJ ANDREAS.) en gosig tröja, en tshirt, leggins, en stickad tröja, trosor och en halsduk. Jag är supernöjd! Sedan gick vi även till Mcd och tanken var väl att vi skulle äta men jag fick inte i mig något. Fick dock matat och bytt på Vincent så det gjorde gott. Nu ska jag natta en gnällig gullunge.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: