Vi har fått världens underbarn

Vardag Kategori: 2010-11-01 18:29:22


Ledsen för en otroligt seg uppdatering men verkar ändå som folk håller sig kvar här som tur var. Igår fick vi besök av Farmor/Farfar faster Anneli och faster Veronica plus deras män och barn. Det var jätte trevligt. Sedan fick Vincent jättefina kläder också. Kan ta bild på det vid senare tillfälle! Alla utan jag grejade i barnrummet, rev ner tapeter och grejade så nästa helg blir det eventuellt tapetsering. Ska bli spännande och se hur det blir.

Idag har vi varit på BVC och han har växt 3 cm och gått uppt till 4040. Fick även beröm för hans snabba utveckling eftersom han redan börjat le, sen sa hon även att han har en ovanligt stark nacke för att vara 8 dagar. Sedan hade även hans gulbruna hy försvunnit och han hade fått en jättefin färg. Ett jäkla underbarn vi fått alltså, mmh. Nästa måndag är det även dags för hembesök så det ser jag fram emot. Annars har vi inte gjort så mycke idag. Jag känner mig inte alls på topp och yrseln har spökat en hel del. Sedan har jag även ont i kroppen vilket gör att jag inte orkar sitta längre stunder så jag är lite halvliggandes i soffan största delen av dagen. Men eftersom Vincent sover större delen av dagarna så är det jätte gosigt att ha honom sovandes på min mage. Närheten till sitt barn är ju det absolut bästa som finns! Nu ska jag försöka ta mig upp för en dusch och sedan få Vincent att somna. Sen har jag nog tid att försöka få i mig något att äta. P.S! Som ni säkert förstår har jag knappt tid för mig själv så ibland kan det komma dagar då jag faktiskt inte hinner skriva något men jag ska göra så gott jag kan.
Postat av: emina

gud vad duktig du är emelie! :D stolt över dig hehe, härligt att lille plutten vincent gjort såna framsteg eller vad man nu ska kalla det! du kan säga till när du har tid och känner dig bättre, för jag kan knappt vänta att få träffa er! :) härligt att allt går så bra också. <3

2010-11-01 @ 19:01:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: