Puss på världens vackraste människa

Vardag Kategori: 2010-11-18 15:20:43



Inatt har jag fått sova nästan hela natten. {Andreas} tog hand om {Vincent} inatt vilket verkligen var bekvämt. Bästa honom! Dock ville han gå upp vid sju så det var bara att vackert lyda. Har inte alls mått bra idag och mitt huvud är inte alls med. {Vincent} har fortfarande en förkylning som inte verkar vilja ge sig. Nu har han äntligen somnat och jag borde väl egentligen få i mig frukost men jag väntar på gubben min. Tog mig även en titt på hur stark {Vincent}s nacke är, otroligt stark - duktiga gullunge. Nu ska jag se Top model.

Postat av: Anonym

Nej, det ska bli en surprise ;) så vi får se vad som kikar ut, tror med på flicka för har drömt det ett antal gånger, men man vet ju aldrig!

2010-11-18 @ 18:13:34
Postat av: Nattah

han är så otroligt söt :) <3

2010-11-19 @ 09:57:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: