Justin Bieber

Musik/Video Kategori: 2010-11-03 23:03:36



Jag kommer ihåg när jag alltid lyssnade på den här låten när jag hade jobbiga tänke perioder om min biologiska pappa. Den fick mig alltid må bättre efteråt, som om något lättade när jag satt och spelade samma låt om och om i timmar samtidigt som jag bara grät. Nu har han gjort om låten och jag bara älskar den. Hans röst är verkligen något speciellt och just denna låten, fan så jävla underbar.

Postat av: PETRAH AKA. SHORTY

svar: Det finns två sätt att göra det på. Antingen går du in på "html" knappen där du skriver ett inlägg (brevid bifoga bild knappen) ellerså trycker du på "ändra redigerare" nere i högra hörnet i inlägget där du skriver, så får du lägga in en kod för det.



<font color="red">Hejsan </font> så ska det se ut. (säg till om du inte ser koden, det kan vara så att blogg.se tolkar koden och ger en röd text där nu, men jag tror inte det =P. Byt ut Red till vilken färg du vill. Om du vill ha en speciell färg i hex kod så ska det stå #000000 tex. fast med koden för den färgen du vill ha =)

2010-11-04 @ 12:05:21
URL: http://shortys.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: