Ingen liten pojke längre

Vardag Kategori: 2010-11-15 16:21:51


Idag har vi varit på BVC och {Vincent} har sedan förra veckan gått upp från 4160 till 4720 och växt till 55,5 cm. Nu går det fort. Kände det i fredags när jag skulle ta på honom och kläderna i st. 50 inte längre passar att vår lilla pojke börjar faktiskt bli stor. Det går ju så otroligt fort så man får passa på att njuta av varje lilla sekund! Tror hela grejen med att jag blivit mamma faktiskt börjat smälta in nu.

För övrigt så har jag precis städat hela lägenheten samt bäddat säng och tagit mig an tvätten så nu är det rent och snyggt. {Andreas} kom även in genom dörren nyss i samband med ett SMS från {Emina} som ville ses så nu ska jag platta håret och slänga av mig städkläderna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: