25 Questions

Vardag Kategori: 2010-11-13 14:53:53


Tog listan { länk }

Vad kan du inte lämna huset/lägenheten utan? Mobilen.
Vem är du kär i? Andreas, min pojkvän {}
Har du på dig strumpor just nu? Nej.
Har du varit på bio under de senaste 5 dagarna? Nej.
Är du varm? Ligger under mitt täcke så ja.
Vad är det sista du druckit? Juice.
Vad har du på dig just nu? Underkläder, shorts och tshirt.
Senaste maten du åt? En smörgås.
Har du köpt några kläder/objekt under den senaste veckan? Massa kläder, elektrisk gunga mm.
Vilket är ditt favorit djur? Katt, Bläckis {}
Din drömsemester? 2 veckor i något varmt och exotiskt land.
Värsta skadan du någonsin haft? När jag var mindre fick jag en bokhylla i huvudet så det var helt öppet.
Saknar du någon just nu? Denna underbara { länk }
Vad är ditt hemliga vapen för att locka det motsatta könet? Oj, har nog inget.
Vilka är dina planer för ikväll? Film halv 10, hoppas på att Emina kommer.
Nästa resa du ska ta? Ingen planerad tyvärr.
Vad vill du veta om framtiden? Tar dagen som den kommer.
Bär du någon parfym eller cologne? DknY, dock slut förtillfället tyvärr.
Vad lyssnar du på just nu? Ingening, ser TV.
Samlar du något? Tidningar.
Senaste gången du blev stoppad av en polis? Det minns jag faktiskt inte.
Vad står det i ditt senaste sms du fick? "Kan du ha lite lägre för jag hör din musik mer än tvn" - Hjärtat
Gillar du stark sås? Inte något stort fan.
När tog du en dusch senast? Nyss.
Vad gjorde du 00:00 i natt? Låg i sängen framför Disney Channel.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: